艣roda, 14 lutego 2018

Oznaki, 偶e Twoje cia艂o pe艂ne jest toksyn

Organizm wch艂ania toksyny kiedy oddychamy, jemy, pijemy...  Ruch pozwala oczy艣ci膰 organizm i dotleni膰 w naturalny spos贸b. Siedz膮cy tryb 偶ycia sprzyja odkladaniu si臋 toksyn.



Toksyny atakuj膮 centralny uk艂ad nerwowy. Kiedy kumuluj膮 si臋 w ciele – zaczyna bole膰 nas g艂owa. Prze艂adowanie toksyczne to r贸wnie偶 nadmiar t艂uszczy w rejonie brzucha.

Toksyny uszkadzaj膮 zdolno艣膰 cia艂a do regulacji poziomu glukozy i cholesterolu, zmieniaj膮 poziom hormon贸w – prowadzi to do oty艂o艣ci brzusznej. Nudno艣ci, brak apetytu, ale te偶 sw臋dzenie, zaczerwienienie, problemy ze sk贸r膮 to kolejne oznaki, 偶e mamy zbyt du偶o toksyn. Organizm walczy z nimi, pr贸buje wyeliminowa膰 je poprzez sk贸r臋. St膮d, kiedy mamy problemy sk贸rne – nie lekcewa偶my ich.

Innym objawem, kt贸ry powinien nas zaniepokoi膰 jest przegrzanie. W膮troba w efekcie produkuje zbyt du偶o ciep艂a, kt贸re promieniuje na ca艂e cia艂o. Zbyt ma艂o energii – to prowadzi do wyczerpania. Bezsenno艣膰 os艂abia kr膮偶enie krwi, prowadzi do problem贸w ze snem. Bia艂y b膮d藕 偶贸艂ty j臋zyk jest oznak膮, 偶e krew zawiera mn贸stwo toksyn. Je艣li zauwa偶amy u siebie kt贸re艣 z objaw贸w – zacznijmy oczyszczanie cia艂a z toksyn.

Plan dzia艂ania?

Przede wszystkim unika膰 s艂odyczy i „艣mieciowego” jedzenia. Odsuwamy te偶 sma偶one potrawy, mi臋so. Jednak to cukry i t艂uszcze s膮 najbardziej niebezpiecznymi sk艂adnikami 偶ywno艣ci. Unikamy produkt贸w mlecznych, bia艂ej m膮ki. Je艣li palimy papierosy – mo偶emy mie膰 problem, poniewa偶 produkty, kt贸re 偶 nich pochodz膮 na d艂ugo pozostaj膮 w organizmie.

Jedzmy wi臋cej owoc贸w i warzyw, gotowanych jajek, bia艂ego sera. Raz na jaki艣 czas powinny艣my przeprowadzi膰 detoks. Powr贸ci nie tylko lepsze samopoczucie, wi臋cej energii i si艂y do pracy, ale przede wszystkim b臋dziemy zdrowsze. Zmiany zobaczymy r贸wnie偶 na twarzy – sk贸ra stanie si臋 g艂adka.

Zadbajmy o nasze cia艂o nie tylko z zewn膮trz, ale przede wszystkim od wewn膮trz. Warto  te偶 wyjecha膰 chocia偶 na kilka dni. Zabierz ze sob膮 ulubion膮 ksi膮偶k臋, zastan贸w si臋 na 偶yciem. Na pewno nie b臋dzie to strata czasu.

艁atwa, skuteczna, kr贸tka dieta... Dieta cytrusowa 馃崑馃崐馃崕馃崒

Jemy pomara艅cza, grejpfruty, cytryny. Mo偶emy te偶 pi膰 sok z tych owoc贸w. Dieta nie powinna trwa膰 d艂u偶ej jak jeden dzie艅.

Dieta warzywna 馃崊馃崙馃尠馃嵆

Jemy same warzywa (poza ziemniakami, warzywami str膮czkowymi) marchewki, buraki, broku艂y – najlepiej suszone, ewentualnie gotowane. Na tej diecie mo偶emy by膰 maksymalnie tydzie艅.

___
殴r贸d艂o: magazynfamilia.pl 
Fot.: pixabay.com/pl  

2 komentarze:

  1. Pr贸bowa艂am diety warzywnej mo偶na powiedzie膰, 偶e jak na mnie zadzia艂a艂a bardzo oczyszczaj膮co

    OdpowiedzUsu艅
  2. Teraz - wiosn膮 i latem - to dobry czas na eksperymentowanie... Owoce i warzywa rz膮dz膮 馃崕馃崑馃崊馃崘馃崏馃崍馃崌

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2016 馃憫 Niedoskonala-ja.pl , Blogger